Blog témakörök

Blog

Ismerd meg a gyógygombáinkból és a népi gyógyászatból jól ismert növényekből álló három új különleges egészségtámogató teakeverékünket.

Cukorbetegeknek - Immunrendszerünknek - Gyermekeknek

Cukorbetegek természetes segítői

2021. Január 22. 18:35

A cukorbetegség népbetegség

A kiegyensúlyozott étrend és a testmozgás  cukorbetegségben szenvedők esetében alap terápia. A mai rohanó világban azonban nagy kihívást jelent a megfelelő élelmiszerek kiválasztása. Az egyik fontos szempont az alacsony glikémiás indexű ételek, melyek pozitív hatással vannak a cukoranyagcserére.

Léteznek azonban olyan élelmiszerek és gyógynövények, amelyek különleges összetevőikkel szabályozzák az anyagcsere folyamatokat és segítenek a cukorbetegeknek.

A gombák az egészséges, kiegyensúlyozott étrend részei. Mivel elenyésző kalóriát tartalmaznak, alacsony a glikémiás indexük – ami azt jelenti, hogy nem emelik meg a vércukorszintet –, és kevés szénhidrát található bennük, jól illenek egy diabéteszes diétába.

Hozzászólás 0 hozzászólásTovább

Kis szünet után újra gyapjas tintagomba. Sajnos gyors feldolgozást igényel, így nyers gombaként nem tudjuk piacra vinni, de szárítva, porítva is értékes táplálék.

A cukorbetegek diétájának szerves része lehet!

Miért fogyasszunk gyógygombákat?

2019. Július 23. 15:41

A világ minden táján klinikai kutatások térképezik fel, mi minden található a természet csodás növényeiben, a gyógygombákban. A legismertebb és leggyakrabban fogyasztott fajtái rengeteg hasznos anyagot tartalmaznak, és bizonyított hatásokkal rendelkeznek. Ezért ennyire népszerűek.

Hozzászólás 0 hozzászólásTovább

Gazdaságunkban most a gyapjas tintagombáé a fő szerep. 🙂

E faj kitűnő, sokoldalúan felhasználható étkezési gomba. Ezt sokan nem tudják róla ...

Lapozás: